neděle 24. března 2013

Můj první SenzaBox

Jak jinak začít svou sérii příspěvků než s představením svého oficiálně prvního beauty boxu? Beauty boxy jsou u nás dostupné již od loňského léta/podzimu, nicméně ke mně se tato mánie dostavila až nedávno. Hned po zkouškovém jsem si objednala balíčky od tzv. SenzaBoxu hned na tři měsíce dopředu, nebudeme přece troškaři! Nemohla jsem dospat dne, kdy měl přijít první z nich. SenzaBox dopředu avizoval, že některé balíčky budou mít zpoždění, Česká pošta ale tentokrát nezklamala a hned ve čtvrtek jsem pospíchala ze školy domů, abych si mohla balíček hned otevřít. Mé nadšení bylo oprávněné - pod obyčejnou krabicí od ČP se skrývala skvostná růžovofialová krabička. 






Větší překvapení přišlo, když jsem našla krabičku plnou všemožných výrobků. Nejvíce mě hned po otevření potěšila micelární voda od Dermacolu, po které pokukuji už dlouho - slyšela jsem na ní pozitivní ohlasy, nicméně se svou velmi specifickou pletí nemůžu použít jen tak ledajaký výrobek. (Pro upřesnění - mám velmi suchou pleť, se sklonem k atopickému ekzému a k tomu ještě velmi přecitlivělou, takže občas nesnesu ani vodu, ani krémy, které mi za běžného stavu pokožky jinak vyhovují. V létě s pletí problémy téměř nemám, ale v zimě hodně trpím, takže jsem toho vyzkoušela už mnoho.)






Ale zpátky k věci. Kromě micelárky mě překvapil ještě jeden balíček - dárek pro předplatitelky od všemi dobře známé značky Yves Rocher. Cestovní sada 3 výrobků – gel, denní a noční krém. Je to jakýsi 7-denní program, který slibuje, že za týden z vaší suché pokožky udělá sametově hebkou. Prý bez parabenů, ale kdoví, jak mi to sedne. Na obrázku jsem kromě již zmíněné sady našla ještě příjemně vonící citrusové tělové mléko (druhá varianta byla rakytník) od Weledy (na obrázku) o níž již dlouho uvažuji, protože má i produkty, které jsou šetrné k mému typu pokožky. No, a pokud jste ještě o březnovém SenzaBoxu neslyšeli, ráda vám povím, co tam bylo dál. Kromě micelárky, balíčku od YR, a volných vzorečků od Dermacolu se v krabičce vyjímal roztomilý bílý pytlíček s peříčkem, který stejně jako nádhernou krabičku, určitě v budoucnu použiji. A v něm slibované výrobky.





Příjemně mě překvapilo 50ml balení masky na vlasy od profesionální kadeřnické značky Goldwell. V balíčku jste místo masky mohly nalézt taky šampon. Žádnou zkušenost s touto značkou zatím nemám, nicméně tato maska mi krásně voní. Pokud by se mi osvědčila, těch 440,- za plné balení už si ale rozmyslím. Momentálně používám všemi milovanou nebo naopak nenáviděnou masku Gestil Wonder. Mé 500ml balení mi však stále neubývá, a musím podotknout, že ačkoli mě nenadchla, stejně tak ani neurazila. Doporučuji ji spíš lidem se suššími vlasy, já je mám po ní celkem jemné, se sklony k plihnutí. Další produkt je od mně neznámé londýnské firmy Anatomicals. Ještě před otevřením mě pobavil skvělý poutavý nápis na krabičce "our lip balm's better than yours. ba na na na na na". (přistihla jsem se, jak si poslední část zpívám.) Čekal na mě banánový balzám na rty v plném prodejním balení. (Jako druhou variantu jsme mohli dostat i oční gel.) Hned jsem ho musela vyzkoušet, protože nemám ráda ty lepivé balzámy, nebo naopak ty příliš sladké, které vám ani chvíli nevydrží. Nicméně tenhle balzám je na rtech opravdu příjemný, a po bližším zkoumání jsem zjistila, že kromě banánu obsahuje i extrakt z maliny. Voní teda fakt úžasně, ale slíznout ho zároveň taky nechci, takže počítám, že mi déle vydrží.






Od stejné značky (Anatomicals) je v balíčku ještě hluboce čistící bahenní maska, která kromě toho, že čistí póry a černé tečky ještě podporuje krevní oběh. Tak na tu se těším, ráda vám o svých zkušenostech s ní napíšu příště. No, a už jsme pomalu u konce, posledním produktem k jarnímu testování se nabízí voděodolná tužka AQUA EYES od profesionální značky Make Up For Ever, o níž mnoho kosmetických blogerek básní. Škoda, že je jen v takovém malém balení, plná velikost vás vyjde na celých 400 Kč. Já navíc tyto tužky téměř nepoužívám, naposledy jsem měla jednu od Estee Lauder, a dalo mi to práce jí potom dostat dolů! 





Pro milovnice kávy SenzaBox připravil i vzorek novinky od Starbucks, jakousi Colombii medium, tak uvidíme, na kávu si zrovna nepotrpím, ale ráda zkouším nové věci.Nesmím opomenout, že jsem v balíčku stejně jako ostatní našla i kulaté zrcátko s logem SenzaBox, které jsem v první chvíli považovala za placku. (na obrázku) Do kabelky se bude hodit vždycky! Kromě vzorečků od Dermacolu, které tu netřeba dále rozvádět a vzorku krému od The Body Shop (ten zelený na obrázku) je to z březnového SenzaBoxu vše. Už se nemůžu dočkat toho dubnového! 



Které z produktů by udělali radost vám? Objednáváte taky nějaké beauty boxy, nebo o tom slyšíte poprvé? Napište mi o tom do komentářů. 

Carrie 

2 komentáře:

Děkuji za Vaše milé příspěvky a komentáře. Čtu opravdu všechny a pokud je to v mých silách, snažím se hned na všechny Vaše vzkazy a dotazy odpovědět.