středa 1. května 2013

Dubnový SenzaBox

S menším zpožděním vám přináším doplnění svého povídání o dubnových vydání krabiček krásy a tentokrát vám odhalím dubnový SenzaBox, s jehož obsahem jste se mohli určitě seznámit již u na mnoha blozích, ale třeba se mé dojmy budou v mnohém lišit. Zároveň bych chtěla prozradit, která z konkurenčních krabiček se mě osobně líbila víc, a konkrétně v čem.
SenzaBox, jež jsem si v březnu předplatila na tři měsíce, mi Česká pošta z technických důvodů dovezla až o den později. 

Po předchozí růžové byla tentokrát krabička stylována jarně - do jasně zelené s bílými květy.  Zelená není dvakrát mým favoritem, ale ráda jí někomu podaruji.
Jak můžete vidět, obsah je tentokrát velmi bohatý. Dle přiložené obálky dubnová edice slibuje péči IDEALIA od Vichy, na ručky a nožky krém na ruce s kozím mlékem od Ziajy, na posílení vlasů profesionální péči od Welly, balíček asijských BB krémů Skin79, revoluční novinku - antiperspirační krém a deodorant od Rexony a produkt od věhlasné a oblíbené americké značky Yankee Candle. 





Rexona Maximum Protection je revoluční novinkou na trhu, která nabízí až 2x účinnější ochranu proti pocení a nepříjemnému zápachu. Funguje na principu aplikace deodorantu do podpaží před spaním, kdy jsou potní kanálky nejméně aktivní. Lze ho používat i ráno, a je účinný i pokud se během dne osprchujete. Tak praví oficiální text distributora. Umístění tohoto produktu do SB mě velmi potěšilo, protože už dlouho uvažuji o zakoupení podobného produktu z lékárny, Dricloru. Těším se, až ho během horkých letních dnů vyzkouším, zdali je opravdu tak revoluční, jak slibuje. Balení 45 ml dle tvůrců SB stojí 49,90 Kč, po mé nedávné návštěvě drogerie jsem ale zaznamenala cenu kolem 120-150 Kč.



Co mě potěšilo o trochu méně byl krém na ruce s kozím mlékem od Ziajy. S tímto krémem mám velmi pozitivní zkušenost, a stále ho vlastním, ale prostřednictvím krabiček ráda poznávám nové výrobky. Aspoň mám tedy další do zásoby, jsem s ním velmi spokojená. Má praktické a jednoduché balení, a ta vůně je neodolatelná, stále uvažuji o dalších produktech s této řady. Krém na ruce s kozím mlékem, vitaminy A, E a provitaminem B5 stojí kolem 55 Kč, a dá se kromě vzorkové prodejny v Růžové ulici v Praze sehnat již na několika e-shopech na internetu. 


Z čeho jsem stále v rozpacích je značka Vichy. Jedni jí milují a druzí nenávidí, že prý se po ní osypali, zhoršila jim pleť a podobně. Proto jsem si stále netroufla do ni investovat a je jedině dobře, že umístili vzorek krému IDEALIA, spolu se vzorkem BB krému, který usnadní rozhodování případným zájemkyním. IDEALIA je vhodná pro citlivou pleť a neobsahuje parabeny. BB krém téže řady pečuje o pleť, slibuje její barevné sjednocení a ochranu před UV zářením. Zaujal mě obsah kombuchy, což je ferment z černého Ceylonského čaje, bohatý na vitamíny. Ještě jsem o tom neslyšela, vy ano? :) Pleťový krém o klasickém objemu 50 ml vás vyjde na 540 Kč.


Prvotní nadšení a následné zklamání pociťuji z umístěných výrobků od Welly - šamponu a masce v cestovním balení. Velmi jsem si oblíbila objemové šampony, a už už jsem se ho chystala vyzkoušet, když v tu chvíli přišel e-mail od tvůrců SenzaBoxu s omluvou zákaznicím, že některé vzorky jsou již prošlé. Bohužel patřím mezi ně, ale stále se mi nabízí otázka, zda-li se na šamponu má co zkazit? Nikterak nepáchne, ale v SenzaBoxu doporučují produkty nepoužívat. Velmi oceňuji ochotu řešení problémů, pouze by mě zajímalo, zda-li nám výrobky vymění, a pokud ano, tak jestli za stejné produkty, nebo nějaké jiné. Odpovědi se mi zatím nedostává. Jaká to škoda, pro mě byla umístěná Wella příjemným překvapením s jistotou využití. 



A již několikrát opěvovaný zástupce americké značky Yankee Candle - vonný vosk do aromalampy, který lze použít i k provonění vaší skříně. Díky němu bylo dubnové vydání SB nádherně provoněné. Dostala jsem vůni Vanilla Cupcake, za což velmi děkuji, to byla trefa do černého! Vanilkové vůně jsou mé oblíbené. Balení je naprosto neodolatelné, určitě si nějaký výrobek od této značky někdy pořídím, není divu, že svíčky od YC všichni milují! Vosk o hmotnosti 22 g stojí 45 Kč, střední Hauswarmer pak 499 Kč.



A nakonec zástupce - nebo dokonce několik zástupců dekorativní kosmetiky - 6 vzorečků asijských BB krémů od Skin79 a dárkový poukaz s 10% slevou do e-shopu bb-cream.cz. Tyto BB krémy nabízí dobré přizpůsobení se odstínu pokožky, obsahují vysoký ochranný faktor a lze díky nim získat zdravější pleť. Jelikož jsem z těch, který svůj BB ještě stále nevlastní a hledají ten "pravý", umístění vzorečků se mi zrovna hodí. Nejsem si jistá, jestli ze vzorečků něco poznám, můžou mi být aspoň nápomocni při budoucím výběru. Jejich cena se potom pohybuje mezi 455 - 625 Kč.



Abych teda dovršila tuto pomyslnou kapitolu o krabičkách krásy, rozhodla jsem se, že je na závěr obecně shrnu a vyzdvihnu jejich klady v porovnání mezi sebou. 
Co se týče balení - Ladybox má u mě první velké plus. Růžová krabička se mi hodí do pokoje a navíc je bytelnější než u SenzaBoxu. Co se týče obsahu, zprvu jsem nevěděla, které u mě zvítězilo. Poprvé jsem se přikláněla k Ladyboxu, po celkovém zhodnocení jsem zase našla lepšího uplatnění obsahu SenzaBoxu. Bohužel to trochu zkazily prošlé výrobky a tak tentokrát musím vychválit dubnovou edici LB. Navíc mám pocit, že se edice LB čím dál tím zlepšují a tak si myslím, že se ještě máme na co těšit. SenzaBox mám předplacený až do května, a o koupi LB rozhodnou až lákadla na oficiálních stránkách. 

Tak co myslíte? Která edice se líbí více vám? Je něco co byste maximálně využily nebo naopak? A už jste slyšely o BloBoxu? Přemýšlím, že se zúčastním a brzy vám o něm povím víc!

Carrie 

4 komentáře:

  1. Boxy si neobjednávám, ale kdybych si jeden měla vybrat, tak ladybox mi také řišel tento měsíc lepší. Využila bych tu úúžasnou rtěnku :) BloBox fakt doporučuji, je to super věc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta rtěnka opravdu nemá chybu :) O BloBoxu jsem četla zrovna u tebe a opravdu mě to uchvátilo, díky moc ;)

      Vymazat
  2. prošlé výrobky? tak to by se snad ani stávat nemělo mám povit, jinak co jsem koukala na LB tak si myslím že byl asi o dost lepší, ale ze SB mě zaujalo to mlékp na ruce s kozím mlékem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To asi nemělo :-( Ani ze strany distributora, ani SB, muselo to projít několika rukami. Ale stejně mám pocit, že to není nijak závadné. Kozí mléko doporučuji, skvěle hydratuje :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše milé příspěvky a komentáře. Čtu opravdu všechny a pokud je to v mých silách, snažím se hned na všechny Vaše vzkazy a dotazy odpovědět.